.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشديد اقدام‌هاي انتظامي در رشت

فرمانده نيروي انتظامي رشت از تشديد اقدام‌هاي انتظامي و ترافيكي از امروز در اين شهرستان خبر داد.

سيديوسف مرتضوي با اشاره به اينكه تشديد اقدام‌هاي انتظامي و ترافيكي تا 15 فروردين ادامه مي‌يابد، اظهار داشت: رشت نخستين شهري است كه مسافران به آن ورود مي‌كنند و براي آرامش خاطر گردشگران اقدام‌هاي انتظامي در اين شهرستان تشديد شده است.
وي ادامه داد: 16 پاسگاه ثابت و سيار پليس به غير از كلانتري‌ها، پاسگاه‌ها و گشت‌هاي انتظامي در رشت استقرار يافته‌اند و عوامل انتظامي به صورت 24 ساعت در اين پاسگاه‌ها حضور دارند و به مردم خدمت‌رساني مي‌كنند.
مرتضوي با بيان اينكه ايستگاه‌هاي پليس براي راهنمايي مسافران آماده‌اند، تصريح كرد: فعاليت‌هاي فوريتي پليس 110 در ايام عيد بيشتر است و مردم مي‌توانند براي برطرف شدن مشكلات خود به پاسگاه‌هاي پليس مراجعه كنند.
فرمانده نيروي انتظامي رشت به استقرار ستاد تسهيلات نوروزي در فرمانداري اشاره كرد و افزود: تعدادي مدرسه براي اسكان مسافران در اين شهر در نظر گرفته شده است و مسافران به اين مدرسه‌ها هدايت مي‌شوند.
وي نيروي انتظامي را تامين كننده امنيت مسافران دانست و خاطرنشان كرد: تفرجگاه‌هاي رشت نيز زير پوشش نيروي انتظامي به صورت محسوس و غيرمحسوس قرار دارند و تمهيدات لازم انديشيده شده تا مشكلي در سطح شهرستان وجود نداشته باشد.
مرتضوي گفت: شهروندان رشتي براي مسافرت مي‌توانند به پاسگاه‌ها و كلانتري‌ها مراجعه كرده و اطلاع دهند تا امنيت لازم از طريق عوامل انتظامي برقرار شود و مشكلي در نبود آنها به وجود نيايد و سارقان نتوانند از اين فرصت استفاده كنند.
فرمانده نيروي انتظامي رشت با تاكيد براينكه فوريت‌هاي پليسي 110 به صورت شبانه روزي آماده دريافت مشكلات شهروندان است، بيان داشت: شهروندان هر مشكلي دارند مي‌توانند با فوريت‌هاي پليسي 110 تماس بگيرند و نيروي انتظامي به صورت شبانه روزي در خدمت مردم است.
وي با بيان اينكه نيروهاي پليس در ايام عيد به مرخصي نمي‌روند، افزود: فعاليت پليس در اين ايام مضاعف‌تر مي‌شود و در آمادگي كامل قرار دارد.
مرتضوي خاطرنشان كرد: تعدادي نيرو از استان و ناجا به صورت كمكي در اختيار نيروي انتظامي رشت قرار گرفته است و گشت‌هاي خودروي و پياده در اين ايام افزايش مي‌يابد تا مشكل شهروندان برطرف شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.